Hulp nodig bij je belastingaangifte?

Op woensdag 5 juni organiseert de FOD Financiën een zitdag om je te helpen bij het invullen van je belastingbrief. Wil je langskomen tijdens de zitdag, maak dan vanaf mei een afspraak bij de onthaalmedewerkers van het gemeentehuis via 016 53 16 66.

Woensdag 5 juni tussen 9 en 12 uur en tussen 13 en 15 uur kan je in de lindebloesemzaal terecht voor hulp bij het invullen van de aangifte voor personenbelasting. 

Langskomen kan alleen als je vooraf een afspraak hebt vastgelegd bij de onthaalmedewerkers van het gemeentehuis. Dit kan via het nummer 016 53 16 66. 

Wat breng je mee? 
Breng op de dag zelf zeker je identiteitskaart en pincode mee alsook nodige documenten zoals loonfiches, attesten van leningen, levensverzekeringen, pensioensparen, fiscale attesten, e.d.

Kom je voor iemand anders?
Breng dan je volmacht en zijn of haar identiteitskaart (of een kopie ervan) mee. 

Praktische info 

  • Woensdag 5 juni
  • Tussen 9 en 12 uur en tussen 13 en 15 uur
  • zaal Lindebloesem, Kruisstraat 12
Dit artikel werd gepubliceerd op 22 april 2024
Nieuwsoverzicht

Deel deze pagina

  • zitdag belastingen

Openingsuren en contact

Gemeentehuis Onthaal

adres
Veldonkstraat 13120 Tremelo
tel.
016 53 16 66
fax
016 52 54 09
e-mail
Vandaag gesloten
Morgen gesloten

Loketten op afspraak 

Tijdens de openingsuren van het onthaal kan je zonder afspraak terecht bij de onthaalmedewerker voor algemene vragen of bv. het aanvragen van attesten, geschenkbonnen of vuilniszakken. 

Voor alle andere zaken (o.a. identiteitskaart, Kids-ID, reispas, adreswijziging, huwelijksaangifte, verblijfsvergunningen) dien je vooraf een afspraak te maken

Richtlijnen bij jouw bezoek 

Gelieve volgende richtlijnen te volgen bij een bezoek aan de gemeentelijke diensten: