Kom jij ons team versterken?
Diensthoofd financiën
Ben je gebeten door financieel beheer in de ruimste zin van het woord? Wil je bovendien een veelzijdige job waarin je elke dag kan bijleren en werk je graag samen met enthousiaste collega's? Als diensthoofd financiën sta je in voor het algemeen management van de dienst financiën. Je bent verantwoordelijk voor de opmaak en wijzigingen van het meerjarenplan, assisteert bij de opmaak van de jaarrekening, waakt over het correct naleven van aankoopprocedures en overheidsopdrachten en bent verantwoordelijk voor de invordering van de gemeentebelastingen.
Interesse? Solliciteren kan nog tot en met donderdag 22 februari.
Administratief medewerker dienst onthaalouders
Als administratief medewerker sta je in voor de administratieve ondersteuning van de dienst voor onthaalouders. Je werkt mee aan een opvang die voldoet aan de geldende kwaliteitsnormen, maar ook aan de behoeften en verwachtingen van ouders. Daarnaast volg je de communicatie en rapportages op aan Kind en Gezin en ben je inzetbaar voor andere administratieve taken binnen de afdeling.
Interesse? Solliciteren kan nog tot en met donderdag 22 februari.
Diensthoofd omgeving
Als diensthoofd omgeving sta je in voor het aansturen van de dienst. Hiervoor kan je rekenen op ondersteuning van de omgevingsambtenaren ruimtelijke ordening en milieu. Je hebt de eindverantwoordelijkheid wat het adviseren van alle omgevingsvergunningsaanvragen betreft en staat als expert in voor zowel milieu- als ruimtelijke ordeningsdossiers. Tot slot volg je ook het mobiliteitsbeleid op.
Interesse? Solliciteren kan nog tot en met woensdag 6 maart.
Openingsuren en contact
Personeelsdienst
- adres
- Veldonkstraat 13120 Tremelo
- tel.
- 016 52 54 36
- fax
- 016 52 54 29
- personeelsdienst@tremelo.be
Richtlijnen bij jouw bezoek
Gelieve volgende richtlijnen te volgen bij een bezoek aan de gemeentelijke diensten:
- Maak vooraf een afspraak.
- Betaal elektronisch.